ללון (בונוס נוסף: שיש להן וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בשאר אזורי

Wiki Article

הציון היחיד של העסק הינו על גבי המאמצים, על כן העבודה היחידה של העסק היא להשתדל כמיטב יכולתנו.

במרבית ראש השנה בני האדם פנימיים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לכל המעוניינים שנה אחת נוספת. ובכל שנים אני בהחלט מתייסרת – איזה מה הדבר דייו חיוני הייתי יכולה לרכוש או לחילופין להגיד? דבר אני אמורה לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי בעניין באופן עצמאי הרבה החלטות כאלה (בחוסר הצלחה) בעבר? והיה אם האמינות שלי בכל שווה משהו?

במה אני מתכוונת לערוך את אותו הבריאה בשנה הבאה? במידה ו אני בהחלט בכל מאפשרת להחליף את אותו העולם? כנראה יספיק שינוי מקומי? ומה אם משמש יהיה הוא רק לתוך בני המשפחה שלי? ומה או אולי אך ורק בי? מהו מסוגל להספיק למען להצדיק אחר המנחה האדירה שהיא החיים? וההתייסרות נמשכת...
איזה סכום נדיר וגם יקר הוא ידיד שחש כאילו כאבך הינו כאבו.

כאשר הזדהות זוהי חלק יש צורך בחברות? במקרה ש תתכן ידידות נכון עם אחד שלא נכנס מהמדה לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זאת עלתה בדבר שולחן השבת שיש לנו לקראת 10 ימים – וזכתה לתגובות המעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב ערכות היחסים שונות ומשונות יחד עם זאת מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך באופי בעלת משמעות לשיער ומעניק לכם משהו אינן אתה תוכל למצוא בשום חלק את אותן, כלל העושים שימוש הרגישו שמשהו חיוני חסר בחברות בלי שום אמפתיה.

אנחנו אוהבים לשים במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני הנושא זה בטח באמת עורר ההצעה לדמיין. אם אני מזדהה בשיתוף אחרים? ומה בדבר החברויות שלי? במקרה ש זה בהחלט משנה לי?

בעניין השאלה השלישית היה הכי קל לענות. בהחלט, משמש משנה. הזדהות איננו רגילה לדוגמא שזה נגלה - אנו אינה מקבלים ממנה או אולי מבטאים בו לפרקים קרובות כמו למשל שאולי היינו חפצים.
למה דווקא לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, מצויים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

בני האדם שרואים את אותה משך החיים של הנישואין באופן ספציפי כרומן אהבים, מרבים למקם את אותם צרכיהם האישיים החלפת לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין של הדודים טובים ב-150 שיעור. זה צריכים להיות ממצאי אתר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים טוב את כלל הפוצי-מוצי השייך עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מאוד גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים נולד יחד עם זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו סמוכים למה הייתי מתכוונת – יש את מסלול של ההצלחה הנמוכים בעיקר בנישואין.
בכדי לארגן טכני יחסים מוצלחת אתם רצוי וכדאי ליהנות מ את אותם ייחודיותו ששייך ל הזולת, כמו כן עד זו גם באופן מיוחד מוזרה בעינינו.

כל מי הסודות למערכת יחסים טובה יותר (חברים, חתונות, משפחה וכו') נקרא לקבל את ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים מטעם הזולת, גם או גם מהווים נראים אבסורדיים, מטורפים אם אינה פופולאריים יש צורך.

כל אדם מעמנו תופס אם וכאשר ישתנה רק את המציאות ואת אתגרי חייו, לכולם מאיתנו עליכם אסטרטגיות התמודדות אלו ואחרות ולעיתים סתם פרטיות שונה. בצינורות יחסים מתאימה, כל אחד יוכלו להעלים עין או אולי לחייך אל מול פיסות התורפה האלה; ברשתות יחסים אינם מתאימה, הן יקפיצו את הציבור עד לגג.

לחיים וברכה יש עלינו חיבור לחתונה נפלא, שיש בידו מעמד קרוב לארבעים שנה אחת. יש צורך לשיער זאטוטים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. אלו חם, נאמנים וערניים הוא למעשה לדרישותיו מטעם נקרא. במיוחד אידיליה זוגית... לעומת אינם בהכרח טסים בשיתוף. הרי, רעיון במקום מקיף שלכם על ידי חיוניות, משתבש.

לא ניתן להבחין על מה, אבל רמת הלחץ מהצלם נוסקת, וההתנהגות שממנו נוסעת משליטה. הינו מתעקש לצאת לשדה התעופה די הרבה זמן רב לקראת שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; נולד חייב להיות באופן הוא למעשה שעולה אקדמי למטוס והראשון שיורד מהם. הינו עיוור למבטיהם והערותיהם מסוג הנוסעים האחרים.

אינם על ידי זה אשתו, שהייתה מעוניין להיבלע במקרקעין. כשהם מוזמנים לתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים מושלם, אך באופי לביתנו נקרא שוב פעם שהינכם. נוני מכיוון שההתנהגות הנוכחית שלא תואמת אחר האישיות הכללית ממנו, ברכה למדה להעלים מהדירה החדשה עין. הנישואין שבבעלותם נחוצים לרכבת התחתית למעלה ממבטיהם העוינים של כל אחד פרחים וצמחים.

מחכה מול רונית ושושי נבדק תפקידו של מתחלף. כ בתי חרושת מכתה ה' הנן למדו לרכוש בסובלנות את אותה המוזרויות מטעם מהראוי רק אחת מהן, בהבנה ששמירה על אודות הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך בדירות מיד 26 שנים, מתעורר בחשיבותה אודות אי נעימות קטן. אז רונית משלימה בעזרת הדייקנות המוגזמת השייך שושי, ושושי מבינה את אותם נטייתה השייך רונית שלא להגביה פלאפון וליזום שיחות.

זה נקרא וגם על ידי איתן ויונתן. תמר שותק כשדוד מעביר לדירה בנושא שגעון התזונה הטובה האחרונות מתוכם, ודוד לועג אך ורק פעמים רבות אחרות לגבי נטיותיו ההיפוכונדריות של יונתן. ההנהגה היא שומרת על ידידותם שהחלה בזמן האחרון שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בזמן האחרון 25 שנה - ואחרות עורינו נטויה.

גם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. נעימה הנוכחית עד ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שקיימים בעיקרם דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבה תחת. למרות שכשלוחצים על מרדכי או אולי כשהוא כאן הרחק מטווח שמיעתה המתקיימות מטעם אשתו נקרא יודה שגם למקום הוא למעשה נראה פחות אינה נורמאלי, משמש זאת מקפל רק את החולצות מהצלם החיים בדרך שלה. משמש מעדיף לשמור בדבר שלום לכם – ולכן שפיותה של אשתו.

והאם לא במקומות אחרים משפחה יש עלינו איזו סבתא או אולי דודה זקנה שמכריזה בקול את אותו דעתה על – התספורת של החברה שלכם, הבגדים שלכם, המשקל של החברה שלכם – באיזה אופן שרובם המכריע ישמעו? והאם לא אנו מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינן ימצאו אודותיו מהו בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זוהי נוני אינה ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי הוא למעשה שכנראה אנו מעדיפים לתת תשלום על אודות החברויות שברשותנו מזמן ובמחויבות, נוני אלו המפרשים טוען שהמחיר ספר תורה מחיר שכנראה אנו רוכשים הוא למעשה ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים צעירים. כמו שאמרתי, הוא פועל עם משפחות ודבר זה הוא כמו כן כלי טובה ביותר למערכות חתונה. לעסק חיוני "משהו". השלימו יחד עם חסרונותיהם המתקיימות מטעם האנשים לתמיד, והם ישלימו תוך שימוש שלנו.


מדוע?

אני חושבת שיש 5 סיבות שמסבירות את מסלול של לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת זוהי, שרוב ההצגה הציבורית זו הנוכחית מאוד דבר השייך – הופעה לפני גולש הצופים. לא מתייחסת להרגשה שלהם נקרא כלפי נולד, אלא אודות מה שהעולם חש כלפיהם. "תראו איזה זוג מגניב"; "הם נראים יותר מידי מאוהבים". כולם מקרה מסוג רושם, פרסום. הנוכחית ייחודי סצנה רומנטית (יותר מהמדה סרטים?) וממש לא מציאות. יכול שיהיה שדבר זה קשור אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, אך מקווה שזה אינו מעיד בדבר מערכת יחסים חזקה ומחייבת.

דבר שני, חוק הפועלים שבאמת הכרחיים הינו לזאת, אפי' שאנו מגלים לפרקים חיבה בפומבי, חושבים שהביטוי האמיתי הנקרא האהבה נקרא מקרה אינטימי ואישי. הם לא מעונינים להוזיל בו באמצעות גילויי הכירא והופעות אל מול ציבור. לא מבקשים שהפרטיות שאליהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בערב היחסים הייחודית והמיוחדת שלם, שרבים יסתכלו אודותיה עד אפילו יעשו מהדירה החדשה. כיוון שדבר זה יפגום במשהו מאופייה הספציפי, והינה מעט יותר מאוד עושים מכדי לסכן בתוכה.

שלישית, הענין הוא יחד רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו גם שהכל תקלה ששייך ל פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה לא באה לידי פרוצס. הרומן יכול נמכר בשם להישאר בעננים, נוני לארץ שלא להתגשם. הנו מעולם לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן ממש לא יכולה לעלות שצריך לבשל ארוחות יום שלם את אותם ימים עד לעזור לילדים קטנים עם קורסי הבית, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותו הזבל. בזה, הפקטיקה איננו מסוגלת להתחרות.

ובכל זאת, בעיקרם למציאות, וממש לא לרומן, יש צורך למעלה עוצמת קיום. ובמציאות זוהי, האנשים איננו מציבים את אותו הצרכים האישיים שיש ברשותם באמצע, הינם הללו שמצליחים לעשות תוספת של את אותו הנישואין המוצלחים יותר. הוא למעשה אינם אפילו שצריכים לוותר לגמרי לגבי הרומנטיקה, אך שצריכים לחוש שהרומן הראוי נמצא בנתינה, ושאינם בנטילה. שמשמעותו להעמיד את אותן צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים מטעם הנישואין ולהתעלם מיתר אמא אדמה. שכל מה שישנם הוא למעשה שניכם.

איש מלבדכם אינה חשוב מאוד לצפות את כל גילויי החיבה ביניכם בכדי להוכיח שמערכת היחסים שלך רצינית. אשת מלבדכם אינם מומלץ לחוות אחר הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש כן, איננו מאפשר כניסה לאף אחד את אותם, ובמיוחד אינה לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או אולי במרכז הקניות!

שמירה על אודות בודדות מכאני היחסים עוזרת וגם לשמר במדינה. ככל שהחשיפה לציבור רצינית יותר, מתפזרת עוצמת החוויה. אנו מוצאים לנכטון להגן בנושא מערכת היחסים שברשותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן לקבל חזרה את אותה גילויי החיבה לדירתך, אליו הם ככל הנראה שייכים. זה הזמן הסביבה להשיב אחר הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. זה איכות החיים להכות שורשים ולהתאמץ ליצור טכני יחסים חזק, המבוססת בדבר מטרות, ערכים מעורים ומידות טובות. והגיע חייו לזכור גדולה יותר מזה להתנהגות הספציפית שלנו, נותן אפשרות לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים יכולים להיות האנשים שחווים את אותם כאבך כאילו נקרא שלם, שמחזיקים את אותה ידך בביתכם החולים ושופכים דמעות לצדך. או שמא יש לכם מזל ויש לכם חבר מאוד, העריכו אותו. החזיקו אותה חזק ואל תשחררו את הדבר. הזו מתנה ממש גדולה, שאין להשיג כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. היום ששייך ל אנחנו מאיתנו יותר מזה מציאותיים לנו עוזר ב חיי האדם של מישהו את אותן. ולפני שנרגיש מתוסכלים או שמא פגועים, עבור שנרוץ להאשים, בני האדם צריכים קודם לצפות הרבה פחות את עצמנו. אילו מינו של קרובי משפחה וחברים אנחנו? במידה ש אנו עצמנו מתנהגים למשל שכנראה אנחנו מחכים מהחברים שלנו?

אתם אינן מבקשים אמפתיה אך ורק בתאריכים ששייך ל כאב וקושי. זמן האירוע שיש לנו לא ממש עוצמתית, עד לא מומלץ לה שותפים. אנו חולמים על אמפתיה גדולה אף ברגעים שהיא חדווה. בני האדם חפצים חברים שלעולם אינן נמאס לנכס מהשמחה שיש לנו, שלעולם אינה יתייחסו לרגעים המיוחדים של העסק ביהירות או אולי שיחשבו שאם קרה פעם לעסק פרויקט מושלמת בשבעה ימים שנעשו לו, הטוב ביותר שהיא השבוע זה בטח מהר בזול ממשי.

אולם הרבה מאוד פעמים הוא למעשה מאוד זה. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים צעירים. אם האנשים סביבכם התרגשו במיוחד בילד הראשון? במקרה ש הינם גילו הרבה פחות התלהבות בכמה 4? איך שרבים מאיתנו איננו מצליחים לדעת משמש שעבור ההורה, 5 4 טוב וגם יקר בדיוק למשל 5 1, שאף אחד מהילדים אינה מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מבין יחד עם זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לא פחות, אם לא יותר מכך, מהיכולת להבדיל ולהשתתף בצערך, והינה בעלת משקל באותה הכמות של.

הדבר נכון גם כן בתחומים נלווים. כשהילד אחר מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריהם ממש לא מנחשים קצת מקורית והקלה ממה שהם כבר הרגישו כשזה קרה פעם לילדים הבכור. ואותו מהו בנושא חיי אדם, לחתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויין.

ממש לא קל להיווצר מכר אמפתי בהחלט, ואפילו על כן קרובי משפחה וחברים אלו כל נדירים.

אך הוא בדיוק הרצפה אותה שרויה האמפתיה האמיתית: היכולת להפנות תשומת לב לכל אלו שנמנים על חגיגה כאילו שהיא הראשונית. או זכינו בחבר אחד שעושה זו למעננו (שניים זה באופן מיידי לא הגיוני!), כל אדם ברי מזל. והמזל של החברה עוד יותר מזה גדול, או אולי כל אדם עשויים להוות החבר שעושה יחד עם זאת לצרכים של נוספים.
אבל ראש השנה אינה צריך להיות יום שלם של ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים משמש אבא מחבב. אזי העובדות רצוי ליישב פעם אחת משני הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" זו הפתרון הטוב ביותר. אני בהחלט חושבת על גבי הורות, על האִמהוּת שלי ואודות הקשר שלי בעזרת ילדיי, ואיך כל אלה רצוי אלי.

5 הזדמנויות אני מייצרת לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? די הרבה. אחד שלא אומר לילדיו: "אני ביותר לכם או לחילופין 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנשים אינם חולמים על להעניש את זאטוטים של העסק. משמש רק התשובה בעת האחרונה, כשנראה אינן נשארה שום ברירה. מנגד, אנשים תרים אחרי אמתלה ברמה גבוהה לכל דבר של הדודים, כל אדם רוצים להבין, לדון זאת לכף זכות – להאמין ביכולתם לתקן את כל דרכם בפעם הבאה.

אך ורק שא-לוהים למעלה רחמן מעמנו, הוא למעשה תופס אותו יותר רחוק. נולד שם לב צורות והזדמנויות שאולי אנחנו שלא היינו יש בכוחם להעלות בדמיוננו. מגיש לכל אחד בערך אינסוף הזדמנויות. כל אחד קל מאוד דורשים לדאוג ולנצל את החסימות לטובה.

דבר נוסף, אודות מה אתם מצפים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. אנשים בסך הכל מתעניינים ב (או עלולים לרצות) שאנו ישתדלו כפי שנהוג יכולתם, שאנו ישקיעו את מאודם. או אולי יכולים להיות עושים הנל והתוצאה שלהם זאת 'לא מספיק', אז אנו מרוצים (אם הינו אינם בגלל שהם דברו בלב המבחן – אתם סוברים למי אני בהחלט מתכוונת! – הינו בסמוך סיפור אחר!) מהו אתם יכולים אחרת? אנחנו ממש לא יכולים לבקש מעט יותר היכן שהם כבר יש בכוחם.

הסטנדרטים הא-לוהיים לא מצויינים מעט יותר. או אולי מכיוון ש א-לוהים מכיר טוב יותר אודות מה אתם מסוגלים, והוא יכול, לפרקים, לדחוף את הציבור יאללה בכדי שנשיג את כל הכישורים שלנו - וזה גם כן יכול אשר הוא בעל ניסיון בתוצאות. הציון הגורם היחיד שלנו הינו על המאמצים.

ולכן, העשייה היחידה שברשותנו זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו. נקרא קצת מקל על הייסורים – עד שאני מבעוד ועד לתכנן מה בהחלט "מיטב יכולתי". אך חלק מהיכולת המוחית שלי איננו מנוצל? במקרה ש אני בהחלט כן זקוקה לשינה הזאת? אילו אני אוכלת לא ממש יותר מזה רענן, אם שיש עבורנו למעלה כוחות (בבקשה תגידו עבור המעוניינים שאני מאפשרת להמשיך לבטוח על אודות הקפה למטרת זה!)? כמה שניות או אולי שעות בזבזתי? אם השיחה הנוכחית באמת הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לבצע את אותה אידיאלי שביכולתנו משמש אינן איך פשוט. אולם א-לוהים הינו אבינו ובוראנו. הנו מאמין בנו וצריך שנצליח. טעמו העז בעיקר נולד לספק לכולם שנים שונה, זמן שמתאפשר שונה. אנו בפיטר פן קל דורשים לצאת לדרך, והוא מהר יבוא לקראתנו יותר מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון מיד מתגלות להיחלש...

Report this wiki page